Tuesday, August 11, 2009

MMR 2009 - Motocross part Tentera BerKuda

MMR 2009 dirasmikan oleh Y.B Encik Sohaimi Jusoh, ADUN Lepar
Barisan tentera berkuda sebelum berlepas
Dewan Lepar Hilir 1 - Tempat bermulanya xpdc
Pendaftaran peserta oleh crew MMR 2009 di ketuai Kak Ngah ( suaminye pakai XR600 oo!)
Ketibaan Pengurus Felda Lepar Hilir 1

Antara sponsor MMR 2009, Mr. Presiden KMLP bersama Mr Along dari Chear Motor S/B
( saya bukan along, saya cuma mau tolong.. maa! )
Pengerusi Majlis MMR 2009 , Mr Shamsul TOYOTA
Bermandi-manda di Hutan Lipur Jerangkang
Dewan Lepar Utara - persinggahan kedua xpdc sebelum ke Tasik Aquarium
Champion Paya Rambutan dikhabarkan banyak membeli tanah corner lot. Ye le orang situ, mesti simpan tanah banyak2. Kelihatan paramedik sedang memberi R&R ( rawat sambil rehat, penat ooo jadi marshall )
Simpang Jerangkang
Check-point 1 - Sg Berakit, kelihatan gang Rompin sedang mengecas tenaga
En. Wan Xr400 sedang memberi tips perjalanan supaya tidak rebah!
Ini jalan ke sawah padi?
Mane benih padi nye???????
aii! yang nolongnye pun tak cukup inci
"kami tak kuat dan kami tak besar, bila bekerjasama semua jadi mudah"
Baru semalam tinggal bini dah meraban abang ni ( teka sapa saya? )
Sesampai ke 'Base camp', Lega rasenya.
"Pening2, 'Anak aku demam, aku masuk gak utan ikut bebudak nie, mis aku minggu nie!"
Acara membina empangan untuk mendalamkan sungai! Tolak!Tolak!
Dah sampai, masing2 cakap berapi, suam jadi air sungai!
Acara menunggu beg pakaian yang tak sampai2
Senang basuh tangan makan kat sini!
Makan jangan tak makan!
Salah seorang yang terkena Demam Kura2 ( motor pun dah macam kura2, tarak power katenye)
Base Camp MMR 2009

No comments:

Post a Comment